maanantai 17. heinäkuuta 2017

Läskille kyytiä – Osa 4. Intervallit + vatsalihakset + lyhyt aerobinen


Tiistaisin ja perjantaisin iltapäivällä annan läskille kyytiä intervallien ja vatsalihasliikkeiden avulla. Crosstraineristani löytyy numeroidut vastukset 1-10, joista näissä treeneissä käytän kahta (2 ja 8).


A. lämmittely
  • Crosstrainerin polkemista viisi minuuttia käsin ja jaloin vastuksella 2 ja nopeudella 60 kierrosta minuutissa.
B. intervallit ja vatsaliikkeet (kolme kierrosta ilman taukoja/kokonaisaika 15-17 minuuttia)
  1. 30 sekuntia crosstraineria vastuksella 8 ja nopeudella 80 kpm
  2. vatsarutistus ison jumppapallon päällä 30-50 toistoa
  3. 30 sekuntia crosstraineria vastuksella 8 ja nopeudella 80 kpm
  4. lankku 60 sekuntia
C. 15 minuutin aerobinen harjoitus spinningpyörällä nopeudella 20-25 km/h






Seuraavalla kerralla, huomenna, kerron Sinulle levosta ja palautumisesta. Tervetuloa silloin taas lueskelemaan. 

Ei kommentteja: