maanantai 13. tammikuuta 2014


LÄÄKÄRINLAUSUNTO ON KUULTU

Kuten aikaisemmin kerroin, olin viikko sitten viemässä TYKSin laboratorioon virtsanäytettä koko vuorokaudelta ja samalla paikanpäällä otettiin verikokeet. Tänään olin kuulemassa tulokset. Istuminen käytävällä odottamassa ja vielä kun sitä tapahtui parisenkymmentä minuuttia ylimääräistä, oli täynnä jännitystä. Itse kun ei tiedä, eikä tunnekaan, onko vuonna 1999 todettu luuydinsyöpäni nostamassa päätään unesta. Näinä noin 15 vuotena olen käynyt suunnilleen puolen vuoden välein kontrolleissa. Useimmiten lausunnon antajana paikalla on ollut tuttu lääkäri. Nyt oli aivan vieras mies, jolle olin uusi tapaus. Kokeiden tulokset olivat kuitenkin suunnilleen entiset eli olen sen verran hyvässä kunnossa, etten mitään hoitoja tarvitse, vaan voin taas jatkaa elämääni "rauhassa" ainakin seuraavat puoli vuotta.

Jatkan siis blogini kirjoittamista. Huomenna aion väsätä tekstiä laihduttamisen sijasta painonlisäämisestä harjoittelun ja ruokavalion avulla.

Olen myös valmis tekemään juuri Sinulle soveltuvan treeniohjelman ja ruokavalion. Niiden mukana voit tilata suunnilleen 100-sivuisen perustietopaketin, jossa on mukana harjoittelun ja ravinnon lisäksi asiaa myös henkisestä puolesta. Lisätietoja löydät klikkaamalla tätä.



PÄIVÄN AJATELMA

Kaikkien huomisten kaikki kukat
ovat tämän päivän siemenissä.

Intialainen sanonta

positiivarit.fi


Ei kommentteja: