keskiviikko 14. syyskuuta 2011

LIIKETTÄ NIVELIIN

Liikkujan viikko 16.-22.9. kannustaa kiinnittämään huomiota arjen liikkumisvalintoihin ja niiden ympäristövaikutuksiin. Teemaviikon avauspäivänä vietetään ensim­mäistä kertaa Valtakunnallista Etätyöpäivää. Viikko huipentuu Autottomaan päivään.

Lisätietoa osoitteessa http://www.liikkujanviikko.fi/

Toivottavasti säät paranevat tämänhetkisestä, jotta niin pihoille, poluille kuin kentillekin saadaan kaikenikäisiä liikkujia.




KAKATTOMIEN KATUJEN PUOLESTA

Kahden nokialaisen koi­ranomistajan perustama Koirankakkaroskis.fi- verkkopalvelu tavoittelee koirankakatonta maailmaa. Pientaloalueilla ei aina ole kunnan ylläpitämiä roska­koreja, joihin voisi tiputtaa lemmikin jätökset.


Koirankakkaroskistarralla talon omistaja voi antaa luvan laittaa kakkapussit omaan roskikseensa.

Taloyhtiöi­den roskapönttöihin tarroja ei saa liimata luvatta. Kam­panjan toivotaan lisäävän koiranomistajien vastuul­lisuutta jätösten keräämi­seen ja myös kannustavan koirattomia asuinalueensa siistinä pitämiseen.

Tilaa maksuton tarra tai katso kar­talta roskisten sijainnit osoitteessa

http://www.koirankakkaroskis.fi




EILINEN PUNTTITREENINI

Suurimpien lihasryhmieni
treenijärjestys oli eilen
rinta, selkä ja reidet.

Kuvassa käsipaino soutuun
10 x 5.


1. Alkulämmittely
  • crosstraineria 5 minuuttia
  • dynaamista venyttelyä muutama minuutti
2. Supersarjat 1 (1+10 kierrosta / palautukset 30-60 s)
  • penkkipunnerrus (kpt) 1 x 7 ja 10 x 5
  • yhd.käd.soutu (kp) 1 x 7 / 7 ja 10 x 5 / 5
3. Supersarjat 2 (1 + 5 kierrosta / palautukset 15-45 s)
4. Jäähdyttely
  • kevyttä spinningiä 5 minuuttia
  • muutama minuutti staattista venyttelyä




ENGLANNINKIELISESSÄ BLOGISSANI tänään:
  • How to Avoid Over-training to Maximize Muscle Growth
http://fitnesstips-kuntoguru.blogspot.com




Ei kommentteja: