torstai 5. toukokuuta 2011

PÄIVÄN TARJOUS: ATERIANKORVIKE LAIHDUTUKSEEN tai välipalaksi



Ultra Slim Down - Chocolate - 2.2 lbs (1 kg) - 8.49 euroa

Tilaa TÄNÄÄN TripleClicks -nettikaupastani kilon purkki Peak Nutritionin ateriankorviketta laihdutuksesi ap
uvälineeksi tai vain muuten välipalaksi - hinta tänään 8.49 euroa + postikulut.




Mittalusikallinen (noin 33 grammaa) sisältää:
  • energiaa 134 kcal
  • rasvaa 1 gramma
  • hiilihydraatteja 21 grammaa
  • proteiinia 10 grammaa

Tarkemmat tiedot tuotteesta saat klikkaamalla blogini oikeassa reunassa olevaa Deal of the Day -kuvaa tai menemällä Triple Clicks -kaupan etusivulle alla olevan linkin klikkauksella:

http://www.tripleclicks.com/11355396

HUOM! Jos haluat itse Triple Clicks -kaupan pitäjäksi (noin 40 000 tuotteen myyjäksi), tarvitset:
  • vähintään kohtuullista englannin ymmärtämistä
  • 5-10 tuntia viikossa ylimääräistä aikaa
  • hieman pitkäjänteisyyttä
  • liittymisen Strong Future International -organisaatioon / klikkaa alla olevaa linkkiä:
http://www.sfi4.com/11355396/FREE




HIUSMALLI KASVOJEN MUKAAN

Kasvojen muoto vaikuttaa hius­ten leikkauslinjoihin. Onnistunut leikkaus ja väri korostavat omaa persoonallisuutta.

Kasvojen muotoja on ainakin seitsemän eri­laista
. Ihanteellisina pidetään usein ovaalin muotoa. Yleisempiä ovat kuitenkin pyöreät, soikeat, neliöt, vinoneliöt sekä sydämen tai päärynän muotoiset kasvot. Myös näiden yh­distelmiä löytyy.

Vaikka oma nassu joskus ärsyttäisikin, kas­vojen muotoaan ei kannata surkutella. Sen sijaan kannattaa keskittyä korostamaan par­haita puoliaan sopivan hiusmallin avulla.

Pyöreäkasvoisen kannattaa harkita olkap
äille ulottuvia hiuksia, joissa on hieman rikotut si­vut. Ne kehystävät kasvoja kauniisti ja tuovat poskien pyöreyteen tasapainoa. Sivujakaus, jossa toinen puoli valuu hieman toisen kul­man yli, on myös eduksi.

Pyöreäkasvoisen onnistunut hiusväri vaa­lentuu kohti latvaa. Lisänä voi olla vaaleita raitoja. Näin leikkaukseen saadaan elävyyttä.


Pitkille ja sydämen muotoisille kasvoille sopii otsatukka. Kapeakasvoiselle sopivat leveät sivujakaukset, joissa linja on aavistuksen leuan yli ja latvat ylöspäin käännetyt. Tumma ja kiiltävä väri sekä beigensävyiset raidat kehys­tävät kasvoja kauniisti.

Hiusvärin valinnassa kannattaa ottaa huo­mioon aina ihon ja silmien väri. Kasvojen muoto ei väriin niinkään vaikuta.

Asiantuntijana kampaaja Miia Hakkarainen, Studio Mitoro.


Kampaus muuttaa ilmettä

Onnistunut leikkaus tuo kasvo­jen parhaat puolet esille, mutta erilaisilla kampauksilla voi muut­taa ilmettä tilanteen mukaan.


Pitkät hiukset liehuvat arkena rennosti hartioilla, mutta juhlakampauksessa kutrit on syytä nostaa korkealle, kruunuksi pään p
äälle. Rullilla, suoristusraudalla, kihartimelia, kreppiraudalla ja sormin haroen syntyy aina täysin erityylisiä kampauksia.

Polkkapituus vaihtuu astetta rokimpaan, kun kreppaat hiukset kauttaaltaan. Tai mikset kokeilisi lennokasta wet look -kampaus­ta. Jos otsahiukset ovat pitkät, polkkapituuteen saa helposti myös keesimäisen kampauksen. Se on edelleen muodikas niin naisilla kuin miehilläkin.


Lyhyet hiukset eivät usein viisipiikkistä kummempaa kaipaa, jos hiusten etu- tai takaosa on pidempi, painopistettä on helppo muuttaa takatukkaa pör­röttämällä tai otsahiuksia nos­tamalla. Myös lyhyisiin hiuksiin saa
uudenlaisen ilmeen erilaisilla kihartimilla sekä suoristus- ja muotoiluraudoilla.

Lähde: Pirkka 5/2011, sivu 40



Tuotteita hiustenhoitoon ja muutakin kosmetiikkaa löydät osoitteesta:

http://www.tripleclicks.com/11355396 (Personal Care & Beauty)




PÄIVÄRETKEILY SOPII KAIKILLE

Päiväretkelle ei tarvitse varustautua suuresti. Mukaan tarvi­taan vain kunnon kengät, hyvät eväät ja reipasta mieltä.

Valmiilla reiteillä retkeily ei vaadi juuri erätaitoja. Jos suunnitelmissa on muutaman tunnin retki, pukeutumiseenkaan ei tarvitse panostaa kovin paljon. Normaali ulkoiluasu riittää.


Jos tarkoitus on viettää retkellä koko päivä, pukeutumista kannat­taa miettiä tarkemmin. Kerrospu­keutuminen on paras tapa pysyä lämpimänä. Ihoa vasten on syytä laittaa kevyt tekninen alusasu, joka siirtää kosteutta pois iholta. Sen päälle voi laittaa fleece- tai villa­vaatteita ja päällimmäiseksi koste­utta hylkivän ulkoiluasun.

Sadetakki on tietenkin tarpeen, jos säätiedotus lupaa sadekuuroja. Kesäsäässä voi tuntua mukavalta retkeillä pelkissä shortseissa, mutta muista, että Suomessa seuranasi on todennäköisesti tuhansia hyttysiä.


Parin tunnin reissun helpossa maastossa vo
i tehdä pehmeäpohjai­silla kengillä, kuten lenkkitossuilla. Jos edessä on kokopäiväreissu ras­kaassa maastossa, nilkkaa tukeva vaelluskenkä on parempi vaihtoeh­to. Hyviin sukkiin kannattaa panostaa, jottei jalkoihin tule hierty­miä.

Päivareissulle ei kannata raahata rinkkaa. Pieni 20-30 litran reppu riittää yleensä hyvin. Hyvässä päi­värepussa on lantiovyö, hyvät ol­kaimet ja selkätuuletus. Myös sade­suoja on hyvä olla.


Retkieväiden ja puhelimen lisäksi reppuun kannattaa pakata pieni ensiapuvälinepaketti, jossa on aina­kin laastareita, desinfiointiaine ja kyypakkaus.
Lisäksi mukaan kannattaa ottaa istuinalusta ja mahdollisesti kartta ja kompassi. Myös satelliittipaikannin voi olla tarpeen.

Helpoin tapa retkeillä on seurata valmiita luontopolkuja ja ulkoilu­reittejä. Ne ovat yleensä helppokul­kuisia ja johtavat maisemallisesti kauniisiin paikkoihin.

Rakennetut reitit säästävät myös luontoa: niitä kulkiessa retkeilijät kuluttavat samoja polkuja. Reitistä ja aikataulusta on hyvä kertoa var­muuden vuoksi jollekin läheiselle.

Juttuun on haastateltu Intersportin ostaja Heikki Mikkolaa.



"Lähiretkeily on aliarvostettua. Lähiympäristöstä löytyy usein hienoja kohteita, eikä niihin päästäkseen tarvitse matkustaa tuntitolkulla. Jos haluaisin retkeillä aina Lapissa, pääsisin retkelle vain kerran vuodessa. Haluan luontoon kuitenkin useammin! Suomi on pullollaan hienoja kohteita."

Mikko "Peltsi" Peltola

Juontaja



Lähde: Pirkka 5/2011, sivu 68.




EILINEN SUPERSARJATREENI

Eilen kävin läpi sup
ersarjatreenillä pienimmät lihasryhmät, siis muut kuin rinta, selkä ja reidet.

Crosstrainerlämmittelyn ja raajojen ja vartalon pyöritysten jälkeen tein seuraavanlaisen ohjelman:




SS1. (kaula + epäkkäät)
  • päänosto selällä maaten (levy otsalla) 15, 13 ja 13+5
  • olankohotus (kpt) 15, 13 ja 13+5
SS2. (hartiat)
  • käsipainopunnerrus istuen 12, 10 ja 8+1
  • vipunosto sivuilta (kpt) 12, 10 ja 7+2
SS3. (ojentajat + hauikset)
  • ranskal.punn. maaten (lt) 12, 10 ja 9+2
  • hauiskääntö seisten (lt) 12, 10 ja 9+2
SS4. (vatsa + pohkeet)
  • säärinosto maaten (npt) 12, 10 ja 8+2
  • varp.nousu (sl+kp) 15, 14 ja 10+3

Lyhenteet: kp(t)=käsipaino(t), lt=levytanko, ntp=nilkkapainot ja sl=steppilauta.

Tein settien kaksi liikettä ilman taukoa. Kierrosten välillä huilailin yhden minuutin. Tein jokaista liikettä yhteensä kolme sarjaa, jossa viimeisessä restpausen (5-10 sekuntia).


Jäähdyttelin lopuksi ajamalla kevyesti viisi minuuttia spinningpyörällä. Loppuvenyttelyn siirsin iltaan. Tein noin 20 minuutin venyttelysession illalla ennen nukkumaanmenoa.





PÄIVÄN AJATELMA

Ystävyyden syntyminen on kuin eläisi asunnossa,
jonne joku toinenkin muuttaa. Sen sijaan, että
tulisi ahdasta, tila alkaakin kasvaa ja löytyy huoneita,
joita ei tiennyt olevankaan

http://positiivarit.fi

Ei kommentteja: