lauantai 27. lokakuuta 2007

Eilen tuli vedettyä melko tuima treeni: 10 minuutin lämmittely (viisi crosstraineria ja viisi venyttelyä) + suunnilleen puolen tunnin punttitreeni + kuusi minuuttia intervallia + viisi minuuttia venyttelyä.

PUNTTITREENI oli (ei palautuksia setin liikkeiden välillä - settien välillä 90 sekuntia) :

Supersarja 1. Kolme settiä rintaa ja selkää (vipunostot maaten + ylätalja eteen / toistot 12-15)

Supersarja 2. K
olme settiä jalkoja (hackkyykky + reisikoukistus + varpaille nousu / toistot 12-15)

Supersarja 3. Kaksi settiä hartioita ja vatsaa (käsipainopunnerrus istuen + vatsarutistus / toistot 12-15)

Supersarja 4. Kaksi settiä käsivarsia (hauiskääntö käsipainoilla + dippi / toistot 12-15).

Intervallissa suoritin kuusi kierrosta crosstrainerilla 30 sekuntia täysillä + 30 sekuntia palauttaen (syke 145-190).

Se vielä eilisestä.
........

Tänään on palautuspäivä ei vain lotossa vaan myös treenissä. Noudattamani Metabolic Surge ohjelman (www.fitstep.com) mukaan on myös cheat meal -päivä eli saan syödä normaalin ravinnon lisäksi yhden poikkeavan aterian. Se on varmastikin juuri tänään Pollo Americana -pizza.

Tälle päivälle kerääntyi ravinnosta energiaa 2777 kcal / proteiinia 186, rasvaa 67 ja hiilihydraatteja 358 grammaa.

Huomenna alkaa viiden päivän jakso, jossa ravinnossa on niukasti hiilihydraatteja (alle 50 g) ja runsaasti proteiinia (noin 180 g) ja hyviä rasvoja (noin 110 g).

Ei kommentteja: